a good day

 
Den här torsdagen har bjudit på många bra saker, hade bara nationellt prov i spanska idag så slutade tidigt. Åkte hem och bäddade ner mig i sängen framför Gossip Girl, sen kom farmor och Saga. Vi fikade på farmors goda frallor, sen åkte vi iväg för att titta på min systers dansuppvisning.
När vi sen kom hem igen så kom mina andra kusiner och hälsade på, Viktor och nyfödde lilla Henry som jag fick hålla i för första gången. Så mycket gos, en liten bebis. Har dock haft magknip hela dagen, så nu ska jag sova och hoppas på att de är borta imorgon.
PUSS

Kommentarer
Postat av: farmor

Mysigt att få gosa med en baby - de luktar så gott.

Glömde att titta ordentligt på din nya frisyr - fastnade på tröjans härliga rosa färg. puss o kram

2013-04-18 @ 23:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0