Blonde

 
Hej!
 
Klippningen och slingningen gick jätte bra i fredags och jag är jätte nöjd, tackar min duktiga frisör för det. Kommer kanske lägga ut en bättre bild på resultatet någon dag.
Hade sen en jätte rolig kväll med mina bästa tjejer. Igår gick jag på en morgonpromenad tillsammans med Hilda i vårregnet, sen fixade vi med lite skolarbete. Idag har vi jobbat och nu blir det mera plugg.
 
Bara för att vädret är så härligt ska jag nu göra mig en mysig liten plats på altanen och sitta där och plugga.
Imorgon börjar jag halv två så inte så mycket söndagsångest idag.
 
Denna helgen har varit/är så bra.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ser ju spännande ut - så bra,att du blev nöjd. Kram

2013-04-14 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0