taco onsdag

 
Hej på er.
 
Idag har varit en bra dag, har bland annat ätit tacos och klarat av ett nationellt prov. Tack vare min snälla vän Elin så har dagen också fyllts med panik och tårar, på grund av att hon medvetet sparat världens äckligaste bild på en råtta i min mobil utan att jag märkte det. Sen upptäckte jag det nu ikväll och ville helst inte röra mobilen och ingen familjemedlem ville vara medlidande så Hilda fick komma och radera den, dagens ros går till dig. Ja, min fobi är råttor.
 
Imorgon är min tidigaste dag jag har börjat på gymnasiet, börjar klockan 8. Dessa nationella prov... Fast det blir en kort dag och sen blir det roliga saker.
Kramaaaaaar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0