onsdags lista

Vad har du på dig?


Mjukisbyxor och en tröja.

Hur mår du?


Trött på plugget, men annars mår jag toppen.

 

 
 

Vad önskar du just nu?


SNÖ!

Vad ska du göra imorgon?

Ha sovmorgon, åka till skolan, plugga. Tråktorsdag.

Vad skrattade du senast åt?

Vera.

 

 
 

När grät du senast?

Kommer faktiskt inte ihåg. 

Senaste köp?

Har inte köpt något vettigt på länge, är shopping sugeeeeen. 

Senast sedda film?

På bio - Hungergames.

 

 

Vart vill du åka just nu?

Just nu vill jag ju ha snö och vinter, men annars skulle jag vilja åka till något varmt och fint ställe eller USA.

Dagens känsla

Snart har halva terminen gått, bara en termin kvar sen börjar jag 3:an, hallelujah.

 

 

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?

För vissa ja, men för andra nej. Haha.

En maträtt du inte äter?

Blodpudding.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0