Våffelsöndag

 
Har haft en så mysig söndag. Hade våffelmys här hemma tillsammans med våran såkallade "andra halva" av familjen, min farbror, Åsa och Saga. Så kul att få träffa dom igen efter allt deras resande under lovet, sååå gott med våfflor också!
 
Kanske blir det en rolig liten tur med dom snart också... hoppas, hoppas. Något av det bästa och roligaste är att umgås tillsammans med våra familjer, har så många otroligt härliga och glada minnen med dom. Ni är bäst.
 
Nu blir det snart söndamiddag och mys. Första söndagen utan söndagsångest på länge... Känner mig så glad just nu:
-Ingen idrott imorgon (riktig lycka).
-Sovmorgon
-Är så tacksam över alla fina människor som jag har runt omkring mig.
-Ska äta mer god mat snart, food is happiness.
-I helgen som kommer har jag klarat av min deal med mamma, då ska jag belöna mig med lite, lite, lite extra sött, efter ca 2 månader utan godis (!!!). Jag är så stolt över mig själv.
-Roliga planer, maybeee
-58 dagar tills jag får andas samma luft som Justin Bieber.
-Happiness.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0