update

 
 
Två bilder från arkivet.
 
Har varit usel med bloggningen de senaste dagarna, grejen är att jag inte hinner fota och en blogg utan bilder tycker jag själv inte är så vidare rolig att läsa... Men ska bli bättre, borde egentligen planera plugget lite bättre så jag inte behöver sitta hela kvällarna. Hilda ringer i alla fall och muntrar upp mig ibland när hon har hittat ett roligt youtube klipp, vad vore mitt liv utan henne alltså?
 
Idag har jag i alla fall skypat med mina små kusiner, Viktor och min alldelles nyfödda lilla kusin Henry. Så gulliga! Även där märker man hur fort tiden går, nyss var det Viktor som var nyfödd och nu är han i den roligaste åldern när dom springer runt och pratar och gosar hela tiden.
 
Imorgon ska jag träffa Hildis och på fredag åker jag, familj + kusiner till Malmö!
 
Puss o kram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0