34 things about me

 
Några av er har önskat att jag ska skriva lite mer bekännselser om mig själv, så nu kommer ett inlägg med massa saker om mig. Tycker det är svårt att beskriva sig själv som person, för att verkligen förstå hur en person tänker och känner så måste man lära känna personen annars tror jag att det är lätt att man får fel uppfattning.
 
  • Jag har inte druckit mjölk sen jag gick på dagis, anledningen är att jag tycker mjölk är äckligt.
  • När jag var liten var jag med i en tv reklam.
  • Min största fobi är råttor och möss.
  • Trots min fobi har jag ett marsvin som heter Margit som jag älskar. Jag måste dock hålla henne i en handduk och jag har aldrig vågat röra hennes fötter.
  • Jag har en del tvångstankar och tix, haha.
  • Jag har tränat Ju-jutsu i ca 8 år men la av när jag började gymnasiet pågrund av att jag kände att jag hade vuxit ifrån den sporten och var inte lika engagerad längre.
  • Jag har en väldigt nära kontakt med mina föräldrar, och kan berätta allt för dom.
  • Jag är en rätt så hemmakär människa, gillar att vara hemma och mysa.
  • Älskar att umgås med min familj och släkt.
  • Jag älskar lyx, hihi.
  • Någon gång i mitt liv vill jag testa på att bo i USA.
  • Favorit serien är Gossip Girl.
  • Gillar även gamla disney serier som Hannah Montana bara för att jag blir så glad av det och det får mig att skratta.
  • Favorit staden är NYC.
  • I framtiden vill jag göra karriär, ni vet den här känslan att man vill bli ihågkommen för något man har gjort.
  • Jag vill lära mig att surfa bättre, inte bara vindsurfing som jag har testat ett par gånger, utan även "riktig" surfing och fånga vågorna.
  • Intresseras av en del kända personers liv, tycker det är kul att hålla koll på vad de gör osv, haha.
  • Gillar det mesta i mat väg, men saker som jag inte gillar är gråa och tråkiga frukostar som fil, gröt och klibbiga mackor...
  • Blir irriterad när folk inte kan passa tider.
  • Jag dricker helst vanligt vatten.
  • Jag älskar romantiska komedier och high school filmer.
  • Hatar skräckfilmer och filmer som man inte mår bra av efteråt.
  • Älskar att resa, mina drömresemål just nu är New York igen, Kalifornien, Hawaii, Bahamas, Australien, och någon paradis ö.
  • Kan inte bestämma mig för vad jag vill bli eller göra efter studenten, vill så mycket men vet inte riktigt hur, när, vad, varför?
  • Kan inte fatta att jag fyller 18 om ett år.
  • Jag gillar inte trånga utrymmen.
  • Jag gillar att ha kontroll över saker och mig själv.
  • Skulle själv säga att jag är en romasntisk och kärleksfull peron, hihi.
  • Jag kan vara rätt kräsen av mig när det gäller vissa saker.
  • Tänker för mycket.
  • Är en lättskrämd person.
  • Men också glad och sprallig.
  • Jag är lite blyg av mig i vissa situationer, men när man lär känna mig så är inte jag den som är tyst.
  • Kristin är mitt mellannamn. 
Säg gärna till om ni vill ha fler sådana här inlägg, eller om det är något annat ni önskar.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0