birthday


Hej på er!!
Hade en så bra födelsedag igår. Hade bestämt med Hilda att vi skulle ses på stan efter skolan, men sen skickade hon ett sms och skrev att hon skulle till tandläkaren och att det skulle ta väldigt lång tid. Lättlurad som jag är så åkte jag hem och var väll lite besviken men då när jag kommer in på mitt rum så hoppar Hilda fram bakom ett hörn. Så fint hade hon gjort, pyntat mitt rum, tänt ljus, hängt upp ballonger och köpt bakelser och presenter. Hur bra är hon inte?
 
Sen på kvällen tog familjen med mig till en mycket god tapas restaurang där vi åt gott, fick presenter och hade det jätte mysigt. Sen fortsatte vi fira här hemma och dagen blev jätte lyckad.
 
Idag har jag blivit firad av Ebba och Lisa, och hade det trevligt på eftermiddagen med jordgubbar och choklad.
Är så tacksam över alla fina människor jag har i mitt liv. Puss till er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0