gossip girl is all you need

 
Okej jag vet hur alla håller på och säger vilka serier som är dom bästa, vilka man måste se och inte kan leva utan osv... MEN, har sagt det förut och säger det igen, GOSSIP GIRL kära läsare, det är en klass för sig. Om man inte har sett Gossip Girl så har man verkligen missat något. Det är en så himla härlig stämning och kemi mellan allt och alla, kan inte ens beskriva för man måste verkligen se hur allt hänger ihop och förstå allt med sina egna ögon. Kan lova att man fastnar direkt, för några veckor sen så sa jag till en av mina vänner att hon var tvungen att kolla på GG och sen dess har hon varit heeeelt inne i serien och har nu sett alla 6 säsonger. 
 
Så himla fin serie, älskar den nästan över hela mitt hjärta haha.
XOXO.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0