so many things

 
HEJ, och förlåt för den usla uppdateringen dessa dagar. Har så mycket göra, har så himla många prov såhär runt höstlovet, jobbar, försöker hinna umgås med mina nära o kära, tränar och försöker få någon slags balans mellan allt vilket kan vara svårt vissa veckor. Men nu ska vi inte deppa.
 
Igår planerade jag upp en grym träningvecka för nästa vecka, inga sovmornar här inte. Nu ska jag försöka komma upp och iväg till gymmet innan skolan, får se hur jag lyckas...
 
Idag gick jag i alla fall upp klockan 5.00 och åkte till jobbet, nu har jag mest slappat och suttit med psykologiboken en stund. Nu blir det dinner with the family.
Puss.

Kommentarer
Postat av: Evve

Vart jobbar du och som vad ?
Super din blogg !

2013-10-20 @ 22:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0