BFF power




Hej!
Jag har blivit så dålig på att blogga... Har inte riktigt haft lust eller ork. Men nu är jag här. Har haft två riktiga kvalitetsdagar med Hilda. Vi har gjort allt och ingenting, tagit dagarna lite som dom kom och gjort saker som vi inte har haft tid till på väldigt länge. Så himla underbart! 

Idag har jag klarat av dag 2 av 6 jobbdagar med uppstigning klockan 4.30. Men idag var en rätt bra dag trots allt, har stått inne på lagret och gjort ca 500 påskägg (!!!). Väldigt roligt att göra något annat som omväxling från att packa upp varor. När jag kom hem kände jag mig dock lite hängig, så nu har jag bara vilat och hoppas på att jag piggnar till.

Kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0