keep your head up

 
Min fredag igår blev faktiskt riktigt bra trots allt. Slutade mycket tidigare än vanligt, åkte och shoppade några bra grejer som jag nu kan stryka från min lista, och hade en mysig eftermiddag med min fina Hilda. Blev inkallad för jobb idag så fredagskvällen slutade med pizza framför Let´s Dance med pappa och Vera. Imorse ringde klockan vid 05.00 men det kändes inte så farligt, var faktiskt taggad på att köra gärnet idag så det var vad jag gjorde fram till 12. Nu kan jag pusta ut efter både skola och jobb, att inte behöva panikplugga i helgen känns också riktigt bra. Det enda jag planerar att göra nu är att ta en springtur och städa. Ikväll kommer två favorittjejer hit, precis vad jag behöver!
 
Livet är en berg och dahlbana, men just nu känner jag att jag är påväg upp mot toppen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0