lovely day

 
Godaste fikan och finaste Sara.
 
Innan jag ens hann vakna ordentligt så var vi framme i Göteborg. Började dagen med att träffa den här fina tjejen efter 7 månader! Efter det promenerade jag runt i ett blommigt, varmt, soligt och vårigt Göteborg med min familj. Och under eftermiddagen sprang jag runt med Vera i massa affärer. Senare åkte vi hem till några familjekompisar och här befinner jag mig nu. Vi gick ner till havet tidigare, och det var sååå mysigt. Verkligen jätte varmt i kvällssolen. Efter en lång dag är jag nu väldigt trött i benen. 
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Förstår att ni hade en fin helg i Gbg

Många fina bilder - du är verkligen en duktig fotograf Ebba
Kramar

2014-03-30 @ 22:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0