back on track

 
HEJ!
Har haft så många tankar de senaste månaderna om att sluta blogga. Den senaste tiden har bloggen nästan bara bestått av mobilbilder och ogenomtänkta inlägg. Min älskade lilla vän till kamera har mest legat still, vilket är så synd för jag älskar att fota. Har haft så mycket annat att tänka på, och inspirationen försvann nästan helt. Men nej, jag tänker inte sluta. Bloggandet gör mig glad, det är ju trots allt min lilla värld. Så när bloggen mår bra, mår jag bra. Tänker inte ge upp bloggen på grund ett deppigt humör. Det blir vad man gör det till! Så om jag ska bortse från allt regn och den stora plugghögen så lever jag just nu på att det är 19 dagar kvar till Miley och en tjejhelg i Stockholm, och att det är 32 dagar kvar till sommarlovet!
 
Kramar till er som fortfarande är kvar och har stått ut med min tråkiga bloggning. Det ska bli ändring på det nu.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Oj vad många härliga bilder!!!
Ser fram emot att få träffa dig på lördag. KRAM

2014-05-12 @ 22:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0