långhelgen kan börja

 
Idag tog jag helg! Har pluggat med Ebba, gått pw, och varit allmänt glad. Imorgon ska jag till frissan, plugga lite till, och sedan packa. På torsdag åker jag och mina Miley-tjejer upp till Stockholm, då väntar en dag på stan. Sen på fredag är det dags för MILEY. Asså fatta vad grymt! Ska få se min barndomsidol live. Detta lär bli en sådan upplevelse som jag inte riktigt kommer förstå förrens jag väl står där i golden circle, om ens då. 
 
GO MILEY, nu är jag så himla taggad!!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Ha en bra vistelse i Stockholm - jag hoppas konserten blir vad du drömt om - och du - var rädd om dig
Kram Farmor

2014-05-28 @ 21:58:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0