if you snooze you lose

 
Många säger att 2:an på gymnasiet är det värsta året, men jag håller nog inte med. Den här hösten som pågår just nu är nog den stressigaste ever. De senaste veckorna har gått i världens fart, och jag har haft ett fullspeckat schema nästan varje dag. När det inte är "vanligt" plugg så är det UF-företaget, gymnasiearbetet eller körkortsteori som gäller. När jag inte jobbar eller är i skolan så övningskör jag, eller tränar om jag lyckligtvis skulle hinna med det. 
 
Längtar sååå mycket tills jullovet nu, inte bara för att jag älskar julen utan även för att jag förhoppningsvis kommer ha klarat av så mycket av det som ligger och trycker just nu. Nästa termin blir troligen den bästa ever! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0