Min helg

 
Min helg har varit väldigt bra! I fredags skrev vi klart gymnasiearbetet innan vi gick och tränade för första gången på evigheter. Igår skrev jag högskoleprovet för första gången. På kvällen åkte jag spontant iväg och träffade Saga och myste med henne hela kvällen. Idag har jag åkt runt till lite olika affärer med la familia, tog sedan en springtur innan det var dags för söndagsmiddag. Ingen söndagsångest för min del idag eftersom jag är ledig imorgon. Sedan väntar tre skoldagar innan ledigheten börjar igen. Brukar inte bry mig om påsken så mycket, men ser verkligen fram emot påskhelgen och att få träffa mina småkusiner som kommer hit! Efter påsklovet är det i princip bara slutspurten kvar, #75.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0