namnsdag 6 mars

Började dagen med en supergod frukost!
Åkte ner till stan och mötte Elin, köpte islatte och gick till högskolan. Där blev vi och resten av vår UF-klass bjudna på tårta av favorit lärarna + våran underbara rektor.
Jag måste bara passa på att säga hur glad jag är över mitt gymnasieval, både när det gäller skolan och själva ekonomilinjen. Andra året valde vi antingen ekonomi-juridik eller det jag valde det vill säga ekonomi-ekonomi. Jag har dock valt till lite jurdik också så det blir någon slags blandning. Skolan är jättefräsch, nästan helt nyrenoverad, och mina lärare är så bra (syftar självklart på mina favoriter<3333). 
 
Efter det åkte jag hem en stund, världens bästa farfar kom med bakelser, och sen åkte jag och jobbade. Efter jobbet stressade jag som en galning för att hinna åka och hämta Vera och hennes kompis efter deras träning, sen åkte jag hem till Amanda för att fira att hon har fyllt 19. Mycket bra avslut på en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0