livet

 
Just nu är livet ändå så himla underbart. Det är så mycket bra som händer, och när man landar mellan allt och hinner titta sig omkring så ser man hur bra det är just nu. Jag vet att jag tjatar väldigt mycket om hur fort tiden går och att jag snart tar studenten, men 3:an har verkligen sprungit iväg snabbare än något annat år. Om bara några dagar är det maj, det är ju nu man borde stanna upp och pausa tiden lite. Nu i veckan ska jag fira valborg. Nästa vecka ska jag till Göteborg. Och om bara några veckor åker jag till västkusten och inviger stugan för i år. Några veckor efter det är det dags för Summerburst! Det blir verkligen startskottet för sommaren. Maj kommer gå så sjukt snabbt och helt plötsligt kommer jag sitta här, dagen efter studenten och inse att det är nu livet börjar på riktigt.
 
Söndagskramar till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0