autumn/winter - love it

 
Bilder från förra hösten/vintern.
 
Tänkte inte göra detta till ett deppinlägg men förra hösten var enligt mig en depphöst. Jag hade förväntat mig så mycket av att börja gymnasiet. Men insåg att det inte riktigt blev som jag hade tänkt mig för allt kändes till en början bara fel, tråkigt och för mycket av det nya. Är jätte nöjd med linjen, men saknade alla människor som jag brukade ha runt omkring mig. Alla gick åt olika håll, och det kändes så synd. Jag var så van vid allt det gamla, och ville väll inte riktigt släppa det på något sätt.
 
Men samtidigt hände det massa roliga saker också, firade bland annat sweet sixteen med fina vänner.
 
Snart har hela augusti gått, och jag ska redan börja andra året vilket känns helt sjukt men samtidigt så skönt för jag längtar så tills studenten. Den här hösten ska bli en bra höst. Jag vet redan nu hur jag ska göra för att få den så bra som möjligt, och jag ska även försöka se mer positivt på saker och ting. Tycker faktiskt ändå att man inte ska vara överpositiv för då lurar man bara sig själv. Var så positiv som du känner för, för det är okej att vara nere ibland och bara göra som man själv vill. Jag är en person som älskar hösten och vintern, så trots att mörkret kommer så ska vi inte bli ledsna för det, för nu efter sommaren är det ju jätte mysigt att gå in och mysa och titta på bra serier, umgås med vänner och göra sånt som får dig att bli glad. Det bästa av allt är ju också att vi har den bästa högtiden framför oss, julen! Älskar verkligen när man kan börja lyssna på julmusik, dricka glögg och bara njuta av julefriden, hihi.
Nu gör vi detta till en bra höst.
 

Kommentarer
Postat av: Farmor

Efter att ha tittat på alla dina fina höstbilder - känns det inte så svårt att hösten snart är här. Puss o kram

2013-08-19 @ 23:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0