tre dagar i götet

 
Har haft det så bra i Göteborg de senaste tre dagarna. Det var så kul att få träffa Sara igen efter ca ett halv år, och dessutom lyckades vi pricka in en utomhus konsert med Darin. Efter ett dygn hos Sara så kom familjen och plockade upp mig, vi gick på Liseberg, lika kul som vanligt och lite extra tur på lotterierna. Sen åt vi på en jätte trevlig restaurang, och somnade sen på hotellet. Idag har vi mest strosat omkring i staden, men nu är jag hemma igen.
Har hunnit träffa Hildis och pratat ikapp de senaste dagarna. Och imorgon åker jag tillbaka till götet med Ebba och Lisa, vilket ska bli så himla roligt. Är redan hur trött som helst efter dessa tre dagar, så ska göra mig iordning för natten nu, för imorgon bär det av tidigt igen.
Man får ju passa på att göra roliga saker nu de sista dagarna av sommarlovet. Hoppas alla njuter och tar vara på dagarna, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0