sommartider


Sommaren än så länge har bestått av västkust, student och dop firande, släktkalas, Öland, jobb och stranddagar. Nästa vecka jobbar jag de sista sommarpassen innan höststarten, ska även träffa en fin vän, hinna surfa lite mer och njuta av solen. Sen i augusti har jag massa kul att se fram emot. Ska bland annat åka till älskade västkusten igen, längtar dit så mycket nu. Troligtvis ska jag till Göteborg i två omgångar, sova på hotell och gå på Liseberg med familjen, och även träffa en mycket efterlängtad och saknad vän. Kanske också åker dit med mina andra fina tjejer. Allt detta kommer bli så kul, och jag ser verkligen fram emot allt!! Att umgås med vänner och familj, och hitta på roliga och spontana saker. Somrarna går alltid så fort och det brukar bli svårt att hinna med allt och hinna träffa dom man vill. Men det är fortfarande juli, och det är långt kvar av sommaren, men samtidigt inte så jätte långt kvar till en ny termin och en ny start. Gillar ju hösttiderna också, är väll en höst och vintertjej lika mycket som sommartjej. Men nu ska vi njuta av sommaren, för när höstmörkret börjar komma så går det fort sen.
Sommartider HEJ HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0