take care of the people you love

 
Det där med att man inte riktigt vet vad man har förens det är borta är viktigt att tänka på lite extra ibland. Det gäller alla vi älskar, både föräldrar, syskon, vänner, släktingar, husdjur, pojkvänner eller flickvänner. Man säger och gör ofta saker som man ångrar i sista sekund, och sen tänker man "varför skulle jag säga/göra sådär för?" Rätt som det är så kanske inte den eller de personerna som vi bryr oss om allra mest finns längre. De som alltid funnits där för dig och hjälpt dig genom svårare tider. Alla har vi konflikter, men det skadar ju inte att tänka lite extra ibland på vad man verkligen gör eller säger. Alla små onödiga bråk om saker som inte spelar någon roll. Tänk innan du säger, behöver jag verkligen säga detta eller går det kanske bra att bara låta det va och skippa tjafset? Hjälp till lite extra hemma, gör dom där småsakerna som gör så stor skillnad, ge komplimanger, lyssna på andra och ta dig tid till dom du älskar och visa att du verkligen bryr dig om dom innan det en dag är försent. En dag ska vi alla dö, men alla andra dagar ska vi leva! Jag behöver dig mer än jag älskar dig, och jag älskar dig så himla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0