ett måndagsrum

 
En gosig säng och tända ljus som gör allt så mycket mysigare.
 
 
Farmors gamla byrå, och mina små lyckotjejer. Happiness och Birthday girl som jag har fått av farmor och Saga.
 
 
En påse med lite smått och gott från frissan.
 
 
Den här måndagen har jag checkat av ännu ett prov, ätit världens godaste kladdkaka på mammas jobb, varit hos frisören hela eftermiddagen och nu försöker jag plugga igen...
 
Längtar så tills jag kommer hem efter skolan på torsdag, inga fler prov på ett tag och födelsedagen runt hörnet. Den här födelsedagen känns redan så bra, fylla år på en fredag, inga bekymmer, glädje, vardagslyx och firande. Sovmorgon på lördagen, inget jobbande, mer firande och på söndag blir det släktkalas. Åhhh, födelsedag, fylla år, 17 ÅR OM 4 DAGAR.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0