ljuset i tunneln

 
Hur söta var inte jag, Jesper, Saga, Vera och Rasmus när vi var små?!
 
Efter en väldigt seg och jobbig veckan har jag nu samlat många nya krafter tack vare en fin helg med släkt och familj. I fredags myste jag med Saga och Vera hela eftermidden. Igår jobbade jag, sen åkte jag till farmor och åt middag med släkten. Efter det åkte vi och hälsade på farfar. Åkte alltså hemifrån vid 05.30 och kom hem vid 21.30, så igår var jag helt slut när jag kom hem. Idag har jag tränat med Hilda i vårvädret, grillat och bara slappat vilket kändes väldigt behövligt en söndag som denna. Börjar få tillbaka hoppet om livet, och ser nu fram emot en ny och förhoppningsvis bra vecka!
 
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0