me and my babe

 
Har varit lite mer aktiv på instagram än vad jag har varit här i bloggen under sommaren, där heter jag ebbakristins
 
Återförenades med Hilda i söndagskväll efter ca 1 månad ifrån varandra! Och igår åkte vi till Ullared. I dag är jag helt slut efter alla intensiva dagar som har varit nu. Fick i alla fall besök av Hilda och Sara i förmiddags som kom med fika. Annars har jag bara slappat, och det var behövligt kan jag säga.
 
Kommer nu säga det som är förbjudet att säga, men idag om exakt en vecka börjar skolan. Visst känns det otroligt surt, men är samtidigt så galet taggad inför sista freaking året (!!!!!!!!!!!!!!!!). Har så mycket att se fram emot. Gillar ju trots allt hösten, och är väll en smula mer vintermänniska än vad jag är sommarmänniska.
 
Men först ska vi njuta av de sista, fina augusti dagarna! Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0