hej jag lever

 
Detta måste ha varit min längsta "bloggpaus" ever, och jag kan erkänna att det har varit så himla skönt att släppa taget om allt och bara låta allt va. Det är så mycket som har hänt runt omkring mig, samtidigt som det egentligen inte har hänt något speciellt alls. Jag har gått på mitt sista sommarlov, vilket känns helt underbart och hela jag pirrar så fort jag tänker på att det är min tur att ta studenten nästa gång. 
 
I vilket fall så behöver man en paus ibland, för att hinna tänka och fokusera på saker som är viktigare. Men nu har jag haft min paus, och nu har jag så mycket bilder att visa er!
 
Den första veckan på lovet har jag jobbat en del, hängt med vänner, badat, och trallat runt här hemma. Men nu är jag ledig i två veckor framöver, och det känns så skönt att äntligen få komma bort från staden ett tag. Imorgon åker vi till Danmark, där vi har hyrt ett jättefint strandhus i en vecka. Dock så kommer jag inte ha tillgång till så mycket internet så uppdateringen därifrån kommer nog inte bli sådär jättebra, men jag kommer skriva om det senare isåfall. Efter den här veckan kommer jag hem och mellanlandar i en dag, sen åker jag ner till fina Österlen och bor med Hilda i hennes sommarhus. Det kommer bli så härligt! Jag hoppas vädret är med mig dessa veckor.
 
Hoppas allt är bra med er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0