the best is yet to come

 
 Har kommit in i någon slags depp-period med dåliga och osunda vanor. Allt har varit lite väl grått och trist. Hade förväntat mig så mycket mer av den här månaden, så man kan väll säga att mars inte riktigt blev som jag hade tänkt mig. Men jag känner att det är dags att komma tillbaka till rätt inställning igen. Några kämpiga skoldagar kvar innan jag lämnar staden för helgen. En ledig helg med övernattning i Göteborg, shopping och fika med en saknad vän kommer så passande. På tisdag är det sedan april, bätte tider helt enkelt. Följt av valborg, Miley-helg i Stockholm, och mitt sista sommarlov. Om vi sedan blickar ett år framåt så är det studenten som gäller, har äntligen börjat forma en liten plan för vad som ska hända efter. Är så övertaggad på allt som väntar nu, och att vänta måste vara något av det jobbigaste!
 
Men i alla fall, jobbiga tider kommer, men om man ger det lite tid så blir det alltid bättre. Det här med att "tid läker alla sår" är något jag tror på. Det man inte vet är hur lång tid det tar, men tillslut kommer man ut på andra sidan och allt känns bättre. Så om ni har haft det deppigt och segt i mars så vill jag bara säga "håll ut", april är runt hörnet!
 
Kram på er! Kör bara kör!

Kommentarer
Postat av: Sarish

PEPPKRAM <3<3<3<3<3

Svar: tack fina du, massa <3<3<3<3<3<3<3<3 till dig!
None None

2014-03-26 @ 17:22:08
URL: http://pause.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0