weekend

 
Ännu en helg bestående av plugg, jobb och myskvällar. Idag har jag även hunnit med en sväng ut till kusinerna, och en sväng till Hilda. Nu ska jag försöka fokusera på engelska grammatiken innan jag och Hilda tar en eftermiddags PW i solen.
 
Nu har det varit flera helger i rad som har sett ungefär likadana ut, antar att det blir så när det är som mest i skolan. Men nu väntar två, förhoppningsvis riktigt bra helger! Längtar. Det kommer dock bli några röriga veckor, med tanke på att vi ska renovera hela köket. Men det blir bara kul med lite rörelse i huset, haha. Så om jag bortser från allt vad skolan innebär så är livet väldigt bra.
 
Hoppas allt är bra med er och att ni njuter av solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0