cozy

 
Tänker hela tiden att det är torsdag, men det är ju bara onsdag. Det kanske beror på att ledigheten börjar imorgon. Dagen har varit mer än bra, eftersom vi fick våra efterlängtade studentmössor!! (och ja det blir mycket studentprat nu för tiden, men det är typ det enda mitt liv kretsar kring just nu). Gymnasiearbetet är godkänt och klart, så jag har typ redan tagit studenten i mitt huvud. 
 
I eftermiddags trog jag ut på en lååång powerwalk med Ebbis och planerade påskens festligheter. Just nu ligger jag i soffan, vilket jag nästan aldrig gör. Det är så sjukt skönt att kunna känna sig lugn, och för en gångs skull inte vara stressad. Ska snart ta en dusch innan jag fortsätter tv-hänget. Fick även reda på att min lektion klockan 08 imorgon bitti är inställd, älskar livet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0