from this - to that

 
Efter en sen kväll fick jag dra mig upp ur sängen och åka ner till högskolan för en sista gång. När vi hade haft lite betygsnack och kaffet var uppdrucket mötte jag sen upp mamma, mormor & morfar för lunch. Från och med nu, är jag ledig varje fredag fram till studenten. Underbart!
 
 
Drog ut på en jättehärlig långpromenad i solen med en podd i öronen. Det var verkligen avslappnande, haha. Så när jag hade lite feeling så passade jag även på att plocka lite vitsippor, som nu står så fint i mitt nystädade rum.
 
 
Efter städ och skjutsande på en lillasyster kände jag mig idag värd lite BJ. Med glassen i högsta hugg och mamma som sällskap, tittade vi på sista avsnittet av Berg & Meltzer i Europa.
 
En mycket bra fredag med många bra saker. Imorgon kommer några familjekompisar hit och ska stanna till söndag, tror det kommer bli en mysig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0