my plans for 2015

Sitter i samma position som jag har gjort under de senaste dagarna, framför serier med en filt och kaffe. Har bara slappat och inte tänk på mycket annat. Men en del bra saker har jag också tagit tag i under dagarna. Har tränat, bokat hotell inför summerburst, varit på bio, med mera... Känner mig redo att börja min sista termin i skolan nu! Desto snabbare vi kommer igång, desto snabbare blir det juni.
 
Är så taggad på 2015!! Året som jag har längtat efter så länge är äntligen här. Det är såklart svårt att veta vad som kommer hända under detta året, men några punkter som jag ser extra mycket fram emot är dessa:
 
- Åker till Vemdalen på skidresa i februari.
- Summerburst i maj.
- STUDENTEN i juni.
- Familjeresa till något varmt land.
- Åka till västkusten och inviga vår nya altan.
- Få en liten kusin.
- Livet efter studenten ????
 
 

Kommentarer
Postat av: A L I C E L A R S D O T T E R

Ska också ta studenten till våren. Så sjukt!

2015-02-03 @ 08:54:59
URL: http://alicelarsdotter.blogg.seh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0