måndag

Såhär har min eftermiddag sett ut, äggröra, kaffe och juridikplugg.
 
Tänkte precis att det var tisdag, men det är ju bara måndag. Håller inte riktigt koll på dagarna längre. Trots att det är sjukt mycket nu sista terminen så är jag inte alls särskilt mycket i skolan längre. Det känns som att vi äntligen börjar komma ut på andra sidan av allt slit. Den här våren kommer med så mycket bra saker. Nog för att tvåan var jobbig, men trean är tuff. Enligt mig så handlar det inte om att själva plugget blir jobbigare, utan snarare att allt annat blir stressigare och mer ångestfyllt. MEN, nu är det bara två dagar kvar till studentens festligheter invigs med den efterlängtade 100-dagarsfesten! Något annat som jag ser väldigt mycket fram emot är att få hem min studentmössa, kommer bli tårögd när jag ser den.
 
Puss & Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0